my fwenzzzzz

Ahad, Januari 16, 2011

nk mkn pon susah.....


apa la malang sngt aku arini kn...malu oooooo
pg tdi cm biasa la da siap suma nk g kje tp lapo la plok....
xpela...aku dgn slambernya amek kunci moto member aku nk g beli bekpast la jp sblm msuk kje ari ahad ni...
aku pon g la beli neskopi o ais n nasi dage 1 bungkus n harian metro 1 nk baca kt opis jp g...
on the nk blik blh lak moto tu wt semput n mampus trus lak tu...hampeh tol moto minyak kong la plok.....
dah la tngah nk melintas jln plok tu...awek da la rmai dok jln kaki nk g tasik joging..opis n umah aku ni dkat2 je dgn tman tasik....dgn slambernya kna la menebalkn muka menolak moto minyak abis smpai umah...pnat tol ooooo.....qo jaq la moto ni...peluh ketiak gak la nk dpt mkn nasi dage pon.....

moto mcm ni la aku kna tolak di pagi hari mggu yg aku kna bkerja...hehehe

12 comments:

taliff berkata...

Sabar itu separuh dari IMAN~~ghee ngeee ngeee

edy berkata...

sabaq dh tu....

taliff berkata...

@Edy : Ngeee..ngeee..malu tu awekz ramai...gheeee

edy berkata...

tu la pasai...dh la dok x ensem dh...moto tu lak dok buat cm tu kt aku...hampeh

taliff berkata...

kekkekekek...takper2....ada hikmah tu~~~

edy berkata...

xpa la ni....adus...zasssss....hehee

Da Della Rissa berkata...

haha..awek bace pun gelak.adehh

edy berkata...

yeke??awek baca gelak knp tu della rissa

Yutaka Mushimura berkata...

hhaha..xper..syok ape jalan kaki..macho siket..bleh usha awkes banayk lagik.....

Cheqodox berkata...

hehe..sabar2, mungkin ade hikmah.

qaseh berkata...

sodap jugek nasi dage ni..layann..

zaty luvlianncezzz berkata...

aip

follow u

>.<

Catat Ulasan

taip la pape pon k....jgn maki2 tau....xbaik