my fwenzzzzz

Selasa, Januari 18, 2011

acer aspire 4738G

hehehe...arini aku best sngt ni sbb on9 pkai laptop bru....hehehe...
cm biasa la...aku klo pc ke laptop ke sume aku pkai acer je...
blh tahan la laptop ni dr sume segi kn...
men game pon sodap gak...hehehe
aku ska acer ni sbb harga dia murah nk banding dgn vaio tp spec lebih pada vaio lg....
haahahah.....


ni la laptop bru aku...hehe cm biasa la time kje klo boring men poker la aku....aku da jdi jutawan ooo men poker ni...sory meja wt kje aku selerak skit k...kemas pon slerak blik...last2 biar kn je...hehe
spec dia mmg ok n aku puas ati la...hehehehe
da brg aku beli kn...xpuas ati pon kna puji bg puas ati jgk la...hehehhe

ni desktop aku...hehe...da jrang2 pakai da...da jdi tmpt untk smpan lagu2 brang2 yg jarang pakai...hehehe,,,,

13 comments:

Tanpa Nama berkata...

fulamak..ape2 pon smoga bbhgia ngan acer baru.ehee

edy berkata...

heee...thanks qaseh

amalina wahida berkata...

kesian pc.. habis madu sepah dibuang.. =P

DAUD berkata...

dah macam jual laptop da. haha

edy berkata...

amalina....mna da sy buang pon...xbaik ooo ckp cm tu...hehehe

edy berkata...

nk beli ke daud

fara feroza berkata...

best larh dapat laptop baru...erm, tengh kumpul duit..nak beli baru gak..:) laptop tgh pakai ni dah 3 tahun lebey dah..

Rouge Panda berkata...

waaa..intel core i5 tu..kte bru intel core i3..kui3
eh latest intel bpe eh??

edy berkata...

latest i7 kot nadya

Sarah Nabila berkata...

bestnya dpt laptop baru..wlpn sedikit jeles..sy ttp syg laptop sy yg dh 4 thn mnjadi teman yg setia..(^_^)

misza berkata...

desktop tu leh sedekah kat orang. amal jariah.

zaty luvlianncez berkata...

dtg cni lg

btw i've new n3

http://eityzaty.blogspot.com/2011/01/jom-atasi-kekurangan-diri.html

come ;)

edy berkata...

nk sedekah kt sape tu misza??

Catat Ulasan

taip la pape pon k....jgn maki2 tau....xbaik