my fwenzzzzz

Selasa, Januari 04, 2011

jom pekena bihun sup utara jom

spa2 yg dok kl yg nk mkn bihun sup utara sdap punya mai mkn kt keramat ni kt area kilang texas ni....
ni bkn pic bihun sup tu yg ori la....segan la plak aku nk snap pic bihun sup tu kt kdai....nnti org kata apa ke pelik bdak ni....nk mkn pon nk snap pic food dia dlu ka,,,hehehehehe,,,,,

tp serius wa ckap lu mmg sdap la smpai aku dgn mmber aku blh addict la plak dgn bihun sup dia smpai 4 hari bturut2 dok p mkn bihun sup special dia,,,,,silap2 ari bulan blh kna darah tinggi ni.....bihun sup dia pnya la bnyk daging smpai cari bihun pon xjmpa kt mna....hahahaha,,,,,tu yg aku nk gmbrkn betapa bnyk daging dia ltak,,,,,harga dia mmg RM5 ja.....

info,,,,ni bkn kdai aku tau.....jp g korang ingt aku dok meniaga bihun sup n dok promote diri sndiri kt sini plak........heeeeeeeeee

tp kdai dia lmah 1 ja.....dia buka n cuti ikut suka ati dia je...tu yg lemah skit tu....mggu lpas ja aku dgn mmber aku 2 kali nk p mkn tutup ja....hadu yaiiiiiii.......

3 comments:

zazaw berkata...

suka gila makan behunn sup utara
kat Melaka ada satu .
sedap giler

edy berkata...

erk????
cuba mai try kt tman keramat ni tgk.....
sedap di tahap gaban oooooo

Liena2402 berkata...

macam penah dengar nama kedai tu..kat mane eh!!!.

Catat Ulasan

taip la pape pon k....jgn maki2 tau....xbaik