my fwenzzzzz

Khamis, Disember 30, 2010

kawanku

tdi aku dpt pggilan fon dr kwan aku gtau yg sorang kawan aku ni eksiden...
kesian kt dia dh la pompuan...ada skit semput lak tu....
last aku jmpa dia time aku g knduri ari ayah dia meninggal 2 bln yg lalu kot....
smlm aku dpt tau yg dia eksiden time dia kuar cari keje....
dia bru je abis stdy kt uum....
aku dpt berita yg dia tgh koma skrg ni,kaki patah n lutut lak hancur.......
bla pk masa depan dia mcm mna dia nk truskn lpasni.....
tp nk buat mcm mna kn....
mgkin ada hikmah di sebalik kejadian ni.....

aku doakn dia cptla sedar dr koma tu.....esok aku nk blik kdah lak melawat dia kt spital....
spe2 yg baca entry aku ni tlg doakn dia sama k.....

thanksssss....

5 comments:

Fariza Fauzi berkata...

sabar la ea...

edy berkata...

tq fariza....harap dia dpt la terima dugaan ni kn....bkn sng nk terima keadaan diri mcm tu dlm masa sekelip mata ja

Faten Rosli berkata...

semoga kawan kamu itu cepat sedar dr koma..
amin..

NUR AYNIE berkata...

kasihan nya~~
harap dier cepat sembuh ek...
amin~~

edy berkata...

thanks fatin n aynie....skrg dia da sdar da kot....time sy blik aritu dia blm sdar lg....

Catat Ulasan

taip la pape pon k....jgn maki2 tau....xbaik