my fwenzzzzz

Isnin, Disember 20, 2010

daftar mengundi...

smlm fon aku berbunyi...tengok my abah kol...hehehe mcm bdak2 lak abah erk......
aku ingtkn ada apa...abah aku ni mmg ska berleter kje dia xkra tmpt kdang2 tu....
ok....
dia kol aku sbb nk berleter aku blm daftar sbgai pngundi sbb da ckup umur...
jdi nk hentikn dia dr dok pnjang cite aku ckp ye je la jp lg abg pegi...hehehe(tipu sunat xpe kn)...

bg aku la kn...aku mmg xminat lgsung dgn politik ni...sbbnya apa yg aku nmpak baik parti pembangkang ke kerajaan ke sama je....msing2 ada kepentingan sndiri itu je....

lebih baik aku buat je kje aku kn...klo aku g ngundi pon bkn dpt ape pon......btl x???
hehehehe

4 comments:

wANieYZ berkata...

hahaha..sama la..saya pun xdaftar mengundi agi...xmo daftar xpe ker?? hehehe

edy berkata...

xpe la kot....wt masa skrg ni sy x g daftar n x ngundi xde apa2 effect pon....cuma effect dr abah sy ja pon...muahahaha

fariza fauzi berkata...

sy pun dah boleh dftar tp x pg pun...malas

CGG berkata...

jom kita ngundi

Catat Ulasan

taip la pape pon k....jgn maki2 tau....xbaik