my fwenzzzzz

Selasa, Disember 07, 2010

bapa pukul anak nk pakai tudung (bukan aku pnya ni)

pagi itu, selepas aku bgun tidur...
aku mngeliat spuas-puasnya.nsib baik xde spe nmpak cara aku mngeliat
klo x mahu jatuh saham aku. tiba2 aku tringat kisah semalam. air mataku terus berlinang.
Terasa amat sayu dan sedih sekali. jiwa aku meronta dgn penuh persoalan..
Salahkah aku nk memakai tudung?????
itulah persoalan yg bermain difikiran dan hatiku....kenapa??????

Buat pengetahuan korang bapak aku ni jenis org yg sibuk giler..Businessman la katakn...
Mak aku dh xde..da lama meninggal dunia.. Sdih sngt2.. Dari jendela ku lihat matahari dah naik tggi da...
Jam pon da 11.00 pagi....Perut ku mula terasa lapar... aku bgun dan trus mandi

Lepas mandi aku belek2 tubuhku pada cermin..Alangkah cantik kalau aku bertudung...
Aku mula nekad akan protes habis-habisan, kalau bapa aku xnk bg pakai tudung juga aku snggup lari dr rumah...walaupon ahli kluarga ku yg lain xnk pkai tdung...lantaklah....tp aku tetap nk jgk!!!!!!

Aku trun bwah untk makan...bru je nk mkn aku terdengar bnyi bapa da blik....Aku jenguk melalui tingkap dan mmg btl mmg bapa aku yg blik....Apahal dia blik awal lak arini???Hatiku mula berkecamuk....Adakah pasal hal semalam????

dalam masa yg sama aku rasa inilah masa yg sesuai untk aku desak bapa aku supaya benarkn aku pakai tdung...now or never...aku nekad!!!!

Bila bapa aku bkak pintu jer...aku trus salamdgnnya dan tanpa lengahkn masa aku trus bersuara...

Abah....cheq nk pkai tdung...cheq nk jgk...!!!!!

Bapaku trus menjelingkn mata sebesar-besarnya mcm nk terkluar biji mata dia....
lpas tu paaaaaaaannnnnnnnnggggggggggggg.....bapa ku hayun penampar ke muka aku....
Tersepuk aku dicelah sofa...tlinga ku terasa berdesing sngt.......

sampai hati abah penampar aku....aku tau abah rasa malu kalo aku pkai tdung....tp aku hnya ingin menutup aurat ku.....

pannnggggg...!!!!abah penmpar muka aku lg skali sblm aku habis berckap...

abah pon mula bersuara "hang jgn nk bg malu aku naaaa!!!hang jgn nk buat psai!!!hang nk pkai tdung buat apa????

Dah beratus kali aku habaq kt hang.....hang lelaki xpyah pakai tdung...xpyah pkai la!!!!!hang xpham ka!!!!!

Tu la...aku hantaq kelas agama hang ponteng..nama hang razali hang tkaq jdi aza....mmg la dlm rumah ni smua xbtudung...adik hang lelaki...abg hang pon lelaki jgk....hang tu pon lelaki...nk pkai tdung buat apa ...

6 comments:

azian_ab berkata...

hahaha kelakar btol. buat suspen je... ingatkan ni cerita hamba2 yg durjana hahaa

awatif's zone berkata...

ceishh...tertipu...

edy berkata...

hehehehe...biasa la tu....

aQ'tEhA_[azHa] berkata...

hahaa. sengal betul laaa. tak boleh blah ade nak pakai tudung dah tau diri tu lelaki. ish, kena kat aku memang kena sepuk.

edy berkata...

tieyha ni xabis2 nk sepuk org kn...klo ada anak nnti msti ada jgk kes penderaan ni

miss.fieza berkata...

mengong tol ~~

Catat Ulasan

taip la pape pon k....jgn maki2 tau....xbaik